interesariusz - zapiskiTen blog znajduje się w serwisie niepodległy.pl
Dowiedz się więcej.
 

« niepodległy.pl
 strona główna działy tagi o autorze szukaj 
Humor, satyra2020.10.13 18:57 21:05

Groźba karalna

 
 
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
 
Polskie prawo jest tak zagmatwane, że nikt go nie rozumie, łącznie z rządem i domiarem niesprawiedliwości, czyli w zasadzie stanowi urzędowe bezprawie. Istotnie, nawet to, pod jaki paragraf podlega dany czyn, jest zazwyczaj dyskusyjne.

W krajach normalnych można nakazać ludziom noszenie maseczek, czy też ograniczenie podróży i kontaktów. W każdym znajduje się jakiś margines, który z różnych względów nie chce się dostosować, ale większość rozumie potrzebę ograniczeń dla wspólnego dobra. Najważniejszą różnicą jest to, że elity nie spierają się na ten temat, nie podważają autorytetu władzy w interesie wzniecenia burdy dla samej zadymy.

Od czasu do czasu jakiś anty-maseczkowy mądrala wnosi oskarżenie o to, iż inna osoba nie chciała mieć z nim nic wspólnego, np. sprzedawczyni w sklepie. Rząd tak rozporządził, a mądrale twierdzą, iż nie miał prawa, bo konstytucja gwarantuje im wolność osobistą. Mogą robić, co chcą, tak uważają. I rząd nie potrafi sobie z tym poradzić, z osobnikami, którym co prawda nie udowodniono choroby zakaźnej, to jednak mogą być chorzy. Również sejm. Woda w ustach posłów. Najwyraźniej opozycja na zgubę narodu sprzeciwia się uchwaleniu poprawki do ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi. I rączka w nocniku. Nasza. Nieświadomi, jak i świadomi, choroby osobnicy nie muszą zapobiegać ewntualnemu rozsiewaniu świrusa. Tak twierdzą niezależni prawnicy, obrońcy konstytucji.

Już kiedyś pisałem, iż ekspedientka widząc zbliżającego się osobnika bez maski powinna  po prostu wziąć nogi za pas i uciekać gdzie pieprz rośnie, a nie spierać się o założenie maseczki i odmawiać obsługi. I to byłoby właściwe, podobnie jak w przypadku podejścia do kasy wywijającego siekierą klienta z obłędem w oczach.

Skoro, różni mądrale skarżą sprzedawców, i innych usługodawców z powodu odmowy obsługi, ci ostatni winni się rewanżować oskarżeniem o groźbę karalną.

§ 1. Kto grozi innej osobie popełnieniem przestępstwa na jej szkodę lub szkodę osoby najbliższej, jeżeli groźba wzbudza w zagrożonym uzasadnioną obawę, że będzie spełniona, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
§ 2. Ściganie następuje na wniosek pokrzywdzonego.

Biorąc pod uwagę powszechną wiedzę o bezobjawowych roznosicielach panującej zarazy oraz informację o pomocniczości maseczek dla minimalizacji ryzyka przekazania wirusa, osoba bez maski w istocie grozi innym zarażeniem śmiertelną chorobą. W świetle prawa nie jest istotna opinia grożącego na temat istnienia epidemii, jego samopoczucie, to, czy jest chory, czy zdrowy i potrafi się wykazać wynikiem ujemnym badania na obecność świrusa. Ważne jest tylko to, że inna osoba, do której podchodzi, się go boi. To jej strach czyni z takiego zachowania przestępstwo. 
 
---------------------------- 

 
137 odsłon   (brak ocen)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: epidemia, maseczki, konstytucja, wolności.
Re: Groźba karalna 
Jarosław Ruszkiewicz, 2020.10.14 o 08:59
Najwyraźniej namordnik ci szkodzi.

Dopóki nie będzie USTAWOWEGO obowiązku noszenia namordnika możecie mnie wszyscy cmoknąć.
Boicie się? To nie szwendać się po ulicach tylko siedzieć w piwnicy w namordniku i przyłbicy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
interesariusz, 2020.10.14 o 09:10
A ty swoje, w kółko, niech ginie racjonalność, skoro mam bRZydacki wykręt, aby okazać innym swoją wyższość i pogardę dla innych.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
Jarosław Ruszkiewicz, 2020.10.14 o 09:23
Szanuję tylko obowiązujące prawo i korzystam z moich wolności.
Paranoje namordnikowcow latają mi i powiewają.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
interesariusz, 2020.10.14 o 09:37
były czasy, gdy za samo krzywe spojrzenie dostawało się w dziób.

Jesteś jednostką wybitnie aspołeczną, pozbawioną empatii.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
Jarosław Ruszkiewicz, 2020.10.14 o 09:47
Brak mi empatii?
Ja szanuję twój wybór paradowania w namordniku.
To tobie brak empatii bo nie szanujesz moich praw. Wy, namordnikowcow, zachowujecie się jak działacze LGBT. Mniejszość chce narzucić swoją wolę większości. To bolszewizm w czystej postaci.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
interesariusz, 2020.10.14 o 11:06
i nie wstydzisz się tego, co napisałeś?

Jakie masz prawo do zakażania innych śmiertelną chorobą?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
Wican, 2020.10.14 o 12:06
A jakie ty masz prawo zmuszać mnie, aby mi na płucach czy oskrzelach zrobiła się pleśń/ Albo grzyb? I kup nam te maski.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
interesariusz, 2020.10.14 o 12:10
Przecież ja Cię nie zmuszam, rób sobie co chcesz, w swoim domku,

ale do mnie w miejscu publicznym się nie zbliżaj, bo ja odczuwam to jako zagrożenie życia.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
Jarosław Ruszkiewicz, 2020.10.14 o 12:06
Nie cierpię na żadną "śmiertelną chorobę".
Jak będę nosił namordnik to jest duża szansa, że się rozchoruje.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
interesariusz, 2020.10.14 o 12:12
słabiutki jesteś, jakiś taki cherlawy, czy co?

ja jakoś się nie rozchorowałem, mimo obecności chorych w otoczeniu (budynku). Może dzięki maseczce.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
Jarosław Ruszkiewicz, 2020.10.14 o 09:28
Wczoraj wyprosiłem z lokalu gostka, który nie chciał zdjąć namordnika, który w lokalu nie jest wymagany.
Powód? Gdyby ten zamaskowany typ okazał się bandytą i obrobiłby mi kasę to nie mógłbym nawet pomóc w sporządzeniu portretu pamięciowego.
Dla mnie zamaskowany osobnik to potencjalny przestępca.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
interesariusz, 2020.10.14 o 09:38
bRZydali też prześladujesz?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
Jarosław Ruszkiewicz, 2020.10.14 o 09:48
Kto to jest "bRZydal"?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
interesariusz, 2020.10.14 o 09:58
przecież doskonale wiesz, dla ułatwienia kumania niekumatym pewna litera jest duża.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
Jarosław Ruszkiewicz, 2020.10.14 o 10:17
To ja widocznie jestem bardzo niekumaty bo cały czas nie rozumiem.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
interesariusz, 2020.10.14 o 11:09
trudno, poprawność polityczna nie pozwala na wyjaśnienia.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
interesariusz, 2020.10.14 o 11:08
a jakby tak był chory?

Wielu chorych chodzi do pracy, dopóki daje radę.

No, ale być może niektórzy z nich na ulicy wkładają maski.

Na dodatek zrobiłeś to w lokalu. Narażałeś nie tylko siebie, ale i innych.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
Jarosław Ruszkiewicz, 2020.10.14 o 12:03
Zebrałem oklaski. Do mnie przychodzą normalni ludzie :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
Wican, 2020.10.14 o 12:07
A wciąż jest prawo zakazujące zasłaniania twarzy w miejscu pubicznym. PiSdzielcy są tacy tępi, że nawet tego nie wiedzą.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
Wican, 2020.10.14 o 12:05
Niech wprowadza ustawę. Mentalny niewolnik będzie słuchał każdego. Tacy dla przyszłości narodu są bezwartościowi
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
interesariusz, 2020.10.14 o 12:08
To w czym Ty upatrujesz przyszłości narodu? W niekończących się swarach?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
Wican, 2020.10.14 o 12:10
Na pewo nie w niewolnictwie. Ja już przyszłość narodu spłodziłem. I moje dzieci i ich rówieśnicy nie wierza w propagandę. To juz sukces. Rosnie niezależne pokolenie
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
interesariusz, 2020.10.14 o 09:41
Tymczasem Szumowski nadal ściemnia, leży pod tlenem informując, iż poprzedni wynik był fałszywie dodatni.

Co on chce udowodnić?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
interesariusz, 2020.10.14 o 09:47
Jakoś nikt nie dyskutuje, co oznaczają wszystkie powtórne zakażenia, oraz doniesienia o odmianach świrusa.

Obraz epidemii całkowicie się zmienia.

Nie ma trwałej odporności, wszystkie szczepionki trzeba będzie brać stale.

Są różne odmiany świrusa, o różnym stopniu zjadliwości, a zatem i innych metodach leczenia. Musi powstać wiele szczepionek, na każdą odmianę, a każdą z nich trzeba będzie łykać cyklicznie.

Najlepsze byłoby lekarstwo, zamiast szczepionki, ale nie ma, nie ma takiego do stosowania w domu.

Lekarstwo istnieje, jeśli rzeczywiście Trump był chory i wyzdrowiał w 3 dni.

Ale lekarstwo nie jest dla każdego. Na tym polega mechanizm depopulacji świata.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
interesariusz, 2020.10.14 o 10:04
Wygląda na to, iż wnioski sprzed paru miesięcy dotyczące tego, iż lato nie powstrzymuje świrusa, tak jak powstrzymuje grypę, były błędne.

W lecie świrus postępował MIMO iż lato go zabijało, jego odporność środowiskowa jest znacznie wyższa od odporności wirusów grypy.

A teraz, gdy latko nam nie pomaga, sami zobaczymy, do czego jest zdolny.

Nie mylić lata z temperaturą. Temperatura to tylko jedna z cech lata.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
Jarosław Ruszkiewicz, 2020.10.14 o 10:18
Zgadza się, na zimę wprowadzą specjalne, zimowe namordniki. Takie barchanowe :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
interesariusz, 2020.10.14 o 10:26
wg prof. Sanaka 1/3 populacji nie zachoruje, bo była już odporna dzięki innym zakażeniom

"Dane naukowe pokazują, że po przechorowaniach w wieku dziecięcym i młodzieńczym innych koronawirusów, a takich sezonowo krąży kilka w populacji, nasze komórki odpornościowe zapamiętują wzorzec antygenowy koronawirusa - dzięki czemu osoby te mają już limfocyty, które bardzo ładnie niszczą koronawirusa SARS-CoV-2, nie dopuszczając do zachorowania."

Ale nie wiadomo kto jest odporny. Zwłaszcza nie wiemy, czy spotykana osoba jest odporna. Dlatego nie powinniśmy się spotykać z innymi, lub używać środków obniżających przekazywanie wirusów.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
miarka, 2020.10.14 o 15:39
"Dlatego nie powinniśmy się spotykać z innymi, lub używać środków obniżających przekazywanie wirusów".

No to jak tak mówisz mówisz, to witaj w gronie przekonanych do nie noszenia naryjców.

Teraz zostaje już tylko przekonać Cię żebyś się nie bał spotykać z innymi beznaryjcami.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
interesariusz, 2020.10.14 o 10:30
tymczasem mendia głównego ścieku nie potrafią nawet powtórzyć

"godziny dla seniorów w sklepach spożywczych, drogeriach i aptekach"

Debilni sabotażyści piszą:
"godziny dla seniorów w sklepach, drogeriach i aptekach".

Najwyraźniej dla nich drogerie to nie sklepy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
miarka, 2020.10.14 o 11:22
Ja tu mam wątpliwości co do Twojego stwierdzenia "bezobjawowy roznosiciel choroby".
- Czy to nie ten sam co był koszmarem Stalina i schizofrenikiem bezobjawowym, a więc w szczególności ochroniarzem któremu nagle odbiło i zamordował tego co miał chronić?
No i widzisz co mu przyszło z wyniszczenia tylu ludzi jak i tak go zamordował ten "bezobjawowy"?

Idąc za tą myślą Gates by musiał wymordować wszystkich ludzi - wtedy już bezobjawowych by nie było (oczywiście oprócz tych co maja objawy) :-):-) :-)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
interesariusz, 2020.10.14 o 11:52
Jakie wątpliwości ?

Bezobjawowy to taki, co nie ma objawów klinicznych,

jak chcesz pomędrkować, to zauważ, że są objawy dostrzegalne dla samego siebie, dla lekarza, i dla osób postronnych.

W rozważaniach dotyczących groźby karalnej uwzględniać winno się tylko te ostanie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
miarka, 2020.10.14 o 11:58
Groźba karalna to inne określenie na terroryzm.
Na razie to nie słychać żeby ktoś chory na covid groził że kogoś zarazi, natomiast na każdym kroku spotyka się terroryzm tych co się boją i wymuszają żeby wszyscy wkoło dygali tak jak strach "co ma wielkie oczy" podpowiada tym terrorystom.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
interesariusz, 2020.10.14 o 12:04
W Polsce zaczyna wzrastać śmiertelność
---------------------------------------
spadała od początku epidemii, na początku była około 50%, potem spadała, spadała, jak i wszędzie na świecie, aż spadła do 3,43%, a teraz powoli się podnosi.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
Jarosław Ruszkiewicz, 2020.10.14 o 12:24
Nic dziwnego, że wzrasta skoro teraz leczą przez telefon. I polują na "bezobjawowych". Paranoja i dom wariatów.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
interesariusz, 2020.10.15 o 17:20
nie rozumiesz,
śmiertelność to liczba zgonów wśród tych,którym zdiagnozowano chorobę
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
Jarosław Ruszkiewicz, 2020.10.15 o 21:02
Testy, które stosują są niewiarygodne. Każdy wirus z rodziny covid daje wynik pozytywny.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Groźba karalna 
interesariusz, 2020.10.15 o 21:28
bzdura,

u mnie przetestowano całą klatkę, i pozytywny wynik miał tylko ten, co miał objawy.

oczywiście "rodzinę covid" ignoruję.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najbardziej kontrowersyjne artykuły
Niepodległy niczym się nie wyróżnia (35 odp.)
Basen narodowy (23 odp.)
no i na co nam przyszło? (7 odp.)
Narodowy obłęd (7 odp.)
Narodowy obłęd (7 odp.)
Narodowy obłęd (9 odp.)
Narodowy obłęd (17 odp.)
+ Kleszcze cieszą się z upałów (3 odp.)
najnowsze komentarze
Re: Zróbmy AKCJĘ
Jarosław Ruszkiewicz → interesariusz
Re: Zróbmy AKCJĘ
miarka → Jarosław Ruszkiewicz
Re: Zróbmy AKCJĘ
interesariusz → Jarosław Ruszkiewicz
Re: Zróbmy AKCJĘ
interesariusz → Jarosław Ruszkiewicz
Re: Zróbmy AKCJĘ
interesariusz → Jarosław Ruszkiewicz
Re: Zróbmy AKCJĘ
Jarosław Ruszkiewicz → interesariusz
Re: Zróbmy AKCJĘ
interesariusz → Jarosław Ruszkiewicz
Re: Zróbmy AKCJĘ
interesariusz → miarka
Re: Zróbmy AKCJĘ
Jarosław Ruszkiewicz → miarka
Re: Zróbmy AKCJĘ
miarka → interesariusz
Re: Panowie!
Jarosław Ruszkiewicz → interesariusz
Re: Test PCR nie diagnozuje covid-19
interesariusz → Jarosław Ruszkiewicz
Re: Zróbmy AKCJĘ
interesariusz → miarka
Re: Panowie!
interesariusz → Jarosław Ruszkiewicz
więcej…